söndag 6 november 2011

Kulla par och buzz

Nu har jag buzzat Santa Marias tapasprodukter. Mina gäster och jag var rätt eniga om att det inte var någon höjdare som tapasmat men kanske kan anbändas in om andra områden.

Julklappsinköpen är mer än halvvägs. Så skönt att inte behöva stressa in i det sista och det e så skönt att internet finns så man kan köpa saker där och få direkt hem till dörren. Detta gör att när julen närmar sig så kan man bara gå och småmysa i affärerna när alla andra stressar som små grisar. Jag älskar verkligen att handla julklappar och köpa rätt saker till rätt personer. Jag vet att många bara ser det som att byta pengar men för mig är det så mycket mer. Man lägger ner tanke på vad som passar, man hittar rätt grejer och man gör någon glad.

V V går bra, 7,5 kilo på 2 månader. Så det går åt rätt håll igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar