tisdag 17 maj 2011

Money money, money!!!

Har du guld att sälja. Gör som jag använd dig av Guldbrev.se. Som Buzzador har jag fått testa guldbrev.se och döm om min förvåning när det gamla guldet jag hade i lådorna vara värda så mycket pengar. Nu blir det till att shoppa loss igen :-)
Om du använder dig av länken här så får du dessutom 10 kr extra per gram.
http://www.guldbrev.se/buzzador?utm_campaign=Buzzador&utm_source=Buzzador&utm_medium=Buzzador&campaign=Buzzador&id=219005

Tiden går och med en liten 1åring så finns inte alltid tiden att uppdatera min blogg. Vi har hunnit med att fira Bellan ordentligt på hennes stora dag. Tårt, presenter och dagen efter blev det en tur till Eskilstuna Zoo. Härligt att ta tillvara på värmen och att få vara hela familjen och bara umgås.

Miranda har fyllt år, 14! Helt amacing att hon blir så stor, det var ju inte så längesen som hon kom tultandes mot mig när jag hälsade på.

På lördag fyller pappsen år, dom har lovat fint väder så vi åker nog ut redan på morgonen.

Melissa har fått sin lilla bebis och Tobbe har blivit morfar för andra gången. DEt blev en lite Ida och hon är så klart den sötaste lilla unge som finns, mycket lik Melissa.

Nu är det bara tre veckor kvr innan vi far till Mallis, ska bli så sköööönt att komma iväg efter denna trista vinter och vår. Ska dessutom försöka boka in lite massage till min kära make som kan behöva en rejäl omgång på ryggen.

Ska även på möte med chefen snart, ska ju börja jobba i höst efter 3 år hemma. Blir en rejäl omställning, men jag längtar faktiskt.

Puss och hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar