tisdag 17 april 2012

Tiden står stilla när man har roligt...eller?

Tiden står stilla när man har roligt...eller?
Man vill ju att tiden ska stå still. just nu vill jag det, så mycket som händer och så mycket att se fram emot.
Ibland kan man inte alltid säga vad man tänker på eller man måste vänta på att tiden får ha sin gång. Ibland är tiden på ens sida men just nu känns det som att tiden inte riktigt räcker till.
Tiden innan Dagen D är ok, men tiden efter är lite kort. Men allt hänger iochförsig på oss själva. Vi beslutade inte i rätt tid och vi vet att tiden är knapp.
Men å andra sidan har vi hela livet på oss så även om tiden just nu kan kännas lite panikslagen så är resten av vårt liv all tid vi behöver.
Just nu väntar jag mest på att tiden ska gå snabbt så jag får åka hem till mina busungar och till min kära man.

2 kommentarer:

  1. Lillebror på gång eller :)

    SvaraRadera
  2. Haha...nej du. Har tillräckligt med busungar för en hel livstid. Dessutom är jag alldeles för kär i vårt nya favoritvin så det vill jag inte bli av med i 9 månader.

    SvaraRadera