onsdag 21 mars 2012

Psykbryt!!!!

Någon vänlig själ som har en enplansvilla till salu? Hatar just nu att bo på tre plan, jäkla spring...visserligen bra motion men bara Bella kunnde lära sig att gå i trappor så man slapp alla grindar som ställer till det.

Någon vänlig själ som vill ta hand om mina barn i några veckor? när sover mina barn? inte på nätterna iaf.
när är dom glada? Inte på dagarna iaf! Vickan är som ett troll, sur, grinig, trotsig, skriker och gormar. Bela härmar allt hon gör och Eric är inte sen att hänga på. Ljudnivån i vårt hus börjar närma sig gränsen för permanenta hörselskador. Hu många "NEJ" går det på en dag?

Någon vänlig själ som vill göra mitt jobb ett tag så jag kan ta semester? Jag behöver ledig!!! Jag behöver sol, värme, egen tid, tsthet, lugn och ro. Min själ behöver få landa på något mjukt och min trötta kropp behöver sömn och massage.

Om jag dessutom får slänga in en blänkare så undrar jag även om någon vill ta hand om städning, matlagning, handling och strykning. Om man fick det gjort så kanske man skulle ha mer tid och ork över till sin familj. Nu går allt i ett enda ekorrhjul!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar