måndag 8 november 2010

Älskar, Halloween och träffas!!




Jag älskar min man. Det finns nog ingen som älskar sin man så mycket som jag gör. Han är helt underbar, på alla sätt och vis.
Känner mig helt enkelt nyförälskad och det pirrar i hela kroppen och jag blir alldeles varm om hjärtat när jag känner så. Tänk att få leva med precis den man man önskar. Att få allt man vill ha i livet. Att få vakna varje morgon bredvid honom och känna att här, precis här hör jag hemma. Jag hoppas alla känner så. Att alla får vakna bredvid precis den partnern man önskar. Om så inte är fallet, ska man nog se sig om efter något annat. Livet är för kort för att spendera på fel människa. Man har bara det här livet. Let´s make the best of it! Och det bästa för mig är Tobbe.

I helgen hade vi fullt ös. I fredags var Anna, Mats, Maya och lilly här- Tacokväll. Vi hann avklara en hel del av livets roligheter och barnen lekte så fint med varandra. Maya och Vickan är verkligen så goa mot varandra.

I lördags hade vi Lina & Melissa med familjer här. Det e alltid lika kul att umgås med dom. Det blir lätt en massa skratt och tokligheter. Denna gång var det Halloween-tema och Filippa och Victoria var små skelett medans Eric var en död pirat. Vi åt smördegsinbakade gräddkantareller, oxfilé och hemgjord kokosglass till efterrätt. Och en massa vin och GT. Dom sov kvar och dagen efter tog vi en liten tripp till Babyland. Melissas lilla bebbe kommer i april och vi tycker det ska bli så spännande. Jag tror ju stenhårt på en liten tjej så vi får se den 22 nov om jag har rätt eller inte!

I veckan som kommer så ska Farmor hit på shoppingdag, sen är Tobbe pappaledig i slutet av veckan. På söndag är det husvisning igen och sen hoppas jag verkligen att vi får träffa Hollanders någon kväll, för nu saknar vi er hur mycket som helst!

Jeanette, du får lov att komma med ett datum snart, vi vill ses!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar