tisdag 5 april 2011

Bellan går!!

Nu har Bella lärt sig att gå. Stora tjejen. Hon bara reste sig och gick från köket till soffbordet som om hon inte gjort något annat. Stolt mamma! Det går så fort nu, hon blir stor så snabbt och jag försöker hänga med i svängarna och inse att det inte är någon liten bebis jag har längre. Om 1 månad så blir hon 1 år. Kan knappt förstå att det har gått så lång tid. Känns som om det var förra månaden som vattnet gick och vi åkte in och äntligen fick träffa vår sötnos.

Har varit i Dublin en sväng, amacing shopping.
Kom hem med hela resväskan fylld av kläder till hela familjen. Jag älskar verkligen den stan. Det e så lugnt så rent så harmoniskt och det e bra nattliv.
Sen e det faktiskt skönt att komma iväg en stund och bara få vara mig själv. Man laddar batterierna och kommer hem som en bättre mamma och fru.

Ska försöka få lite ordning nere i vår källare, ser ut som ett bombnedslag där efer vår ombyggnad då vi tröck ner allt vi ägde där nere. Nu har tyvärr inte allt kommit tillbaka och vi måste rensa. Jag kan tycka att det e rätt skoj men med en liten plutta på armen så går det inte så fort. Måste nog tänka ut ett bra system innan jag sätter igång.

VV is stil going strong. Trots svullarhelg i Dublin så visade vågen minustecken. Jag är nöjd.
16 kilo sen i september. Får nog köpa ny bikini till sommaren. Ska iaf försöak mig på 2-3 kilo till innan Mallis. Måste ju ha lite svängmån när man ska på all inclusive.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar