torsdag 16 september 2010

Saknad!

Åh vad man kan sakan någon. Tobbe och jag har aldrig varit ifrån varandra mer än 2 nätter. Och nu hela 5 dagar! Jag trodde jag skulle sakna honom mest för hjälpen med tjejerna. Men till min glädje så saknar jag hans hand i min, att få somna på hans arm, att få sitta mitt emot honom vid köksbordet och prata, hans närhet, hans kärlek.

Det e klart att det e jobbigt att vara själv med pyttisarna när man inte är van, Bella är dessutom snorig och jag tror Vickan håller på att få sina kindtänder uppe. I natt så sov Vickan bra fram tills 04. Bella vaknade flera gånger och var snorig.Men det värsta var det jäkla åskvädret. Jag som hatar åska!

Ikväll har Eric varit här, Per var på föräldrar-möte. Han var så söt, läste god natt saga för Vickan, satte på henne pyjamasen och pussa god natt innan han åkte hem.Nu sover hon sött efter att ha varit uppe 11 ggr. Bella ska snart få pyjamas och godnatt välling och sen hoppas jag på några timmars sömn iaf.
I morgon ska jag träffa Agneta och luncha i kista en sväng, jag måste dit och shoppa lite kläder och kanske ettpar skor. Fast det slutar väl som det brukar, vi sitter och fikar och snackar istället  .

Darling, om du läser detta, JAG ÄLSKAR DIG!

Muffi Muffi

2 kommentarer:

  1. Åhh, I love you too!! :-) Vilken välkomstpresent, jag hittade precis din blogg. Stor kram och vi ses imorgon!

    SvaraRadera
  2. Hihi, jag förstår att det inte var till mig men jag tar åt mig ändå...

    SvaraRadera