torsdag 10 juni 2010

Skit som skit!


Snart är det grillfest. Hoppas verkligen alla kan komma. Vi som har så mycket att fira vill gärna göra det med nära och kära. Inte varje dag man fyller 35. Endast egen bortgång är legitim skäl till att inte skåla in min 35 års dag.
Planeringen i full fart, partytält införskaffat och recepten färdiga.

Idag har jag varit på jakt efter ett parasoll. Vi villha ett stort, minst 3 meter som går att tilta. Det blir så soligt på vår altan och med lilla Bella i famnen så vill man gärna ha lite skugga.

Vi hann även med en tur till Linda & co. alltid lika trevligt att träffas och bara snacka lite skit. Appropå skit så i kväll när jag vattnade alla blommor så skulle jag hälla ut vattnet ur lillpoolen så jag lyfter på locket och där hade Victoria lämnat en liten souvenir efter sig, med majs i :-)

Nu är det godnatt för barnen och sen hoppas jag att man kanske hinner med ett litet glas vin på altanen, det är ju faktiskt ganska så skönt väder. Och det är skönt med lite lugn nu efter att vattkoppsepidemin är över. Det var en pärs och både jag och Tobbe var nog rätt slut och irriterade till slut. Det blir ju så när ingen får sova och barnen gnäller och allt känns trist. Men nu har det vänt vilket är väldigt skönt. Vickan är tillbaka på dagisoch stortrivs som vanligt. Hon älskar verkligen sitt dagis och leker med alla barnen.

God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar