fredag 4 juni 2010

YIPPIE!!!!


Äntligen har det vänt för Bella. Nu har hon börjat gå upp i vikt och idag väger hon över sin födslovikt. Skönt att alla amning, pumpning och tilläg gav resulta. Så nu kan man slappna av lite och jag slipper dessa trista 3 timmars pass. Söta Bella gillar ju att sova på första delen av natten. Sen så lever hon rövare mellan 03-06 och lagom tills det e dags att gå upp så somnaqr hon sååå sött.

Vickans vattkoppor har torkat och börjar nu trilla av. Klimedicinen gör verkan så hon bryr sig inte alls förutom när hon ska somna. Då kliar hon sig i huvudet en hel del men sen somnar hon rätt bra. I natt vaknade hon bara 2 ggr så det var jätteskönt.
Nu e det dags för Tobbe att återgå till jobbet efter att ha vabbat denna vecka. Trist, men skönt att Vickan mår bra.

2 kommentarer:

  1. varken vattkoppor eller vikt nedgång nu håller livet på att bli bra igen för lillan Mia
    själv längtar man till skolavslutningen ovh inte
    för vi sk lämna vår kära lärare som man haft sen man gick i 2an men men
    nästa termin är man stor
    nu när man är såhär stor så tänker man tillbaka i sitt liv :(
    måste sluta ska äta
    OVER AND OUT
    You have learnt me<333
    ///Sötis Miranda

    SvaraRadera
  2. Hej bella mia tobbe erik vickan jag är glad att jag har fått en ny kusin som heter bella jag tyker det är fint namn nu ska vi fira midsommar med er å då får jag trefa bella och hella min familj får trefa bella det kanse blir för mycket för bella men då får man vara vid bella 1 i tagget i stelet för alla
    samtidigt snart är det fursta midsommaren för bella jag tror hon tycker det kommer bli tråkit det är sont man får tåla nör man har små barn som inte vill vara med och hela tiden grinar.....
    puss puss från Emelie på eknö

    SvaraRadera