onsdag 14 juli 2010

Mitt hjärta!!


Älskling du är den enda
Som faktiskt får mig att känna
Ja du får mig verkligen må bra
Med dig är jag glad vareviga dag
Första gången jag träffade dig
Det var en höstkväll å du va speciell
Du ska veta att utan dig
Skulle ja knappast klara mig
Du gör min morgon
Du gör min dag
Stanna i min närhet jag vill hålla dig kvar
Du hjärta mig ska vara föralltid
Med dig vill jag spendera min framtid
Hur starkt jag känner går knappt att förklara
I mitt hjärta där kommer du alltid vara
Att kalla dig min älskling gör mig så stolt
Jag kommer älska dig tills hjärtat säger stopp.

2 kommentarer:

  1. inte ett öga torrt, älskar dig också.
    Puss.

    SvaraRadera
  2. ååååååå så vackert skrivet
    du vet hur man tar sig ann hjärtan och kärlek
    själv har jag oxå en älskling som tar mitt hjärta till en plats där inget kan krossa det
    Han är min sol min måne och stjärna och han är den bästa Killen man kunde få
    Jonas det finns ingen annan som har hållt mitt hjärta så ömmt som du <3¨
    han är som min brorsh ungefär
    Vendela kommer aldrig bytas ut även om man vill det ibland
    jag känner som du känner och därför vet jag hur du känner <3 <3 <3
    ///Din Kära Förälskade Lilla Miranda <333

    SvaraRadera