tisdag 20 juli 2010

Pyton!

Idag mår jag pyton, svimning, illamående, snurrig. Kan vara vädret, jag mår alltid dåligt när det är åska iluften.....Jaja, jag hoppas det blir bättre.

Nu har vår barnflicka Michelle varit här i 2 veckor, hon e så bra. Vickan gillar skarpt att vara med henne och det e så skönt att få lite avlastning.Jaja, kalla mig överklassbracka, vi i vår familj mår iaf bra av detta. Och Vickan får en person som bara ägnar sig åt henne, bada, leka,gunga, åka kana, läsa bok mm. Och jag kan vila och ge Bellan lite kvalitetstid.

I söndags var vi hos Melle o Co. Grillade och drack gott vin, ungarna badade, kissade och bajsade, precis som det ska vara. Sen grillade vi smors efteråt...mums!!

Ikväll kommer Jeppe och farmor hit. Då blir det nog en tur ned till stranden först och sen så blir det lax och färskpotatis. Muffinsarna från grillfesten åker upp ur frysen oxå.

Den 29 fyller jag 35, herre jesus vad gammal man börjar bli. Men, men, skönt att vara bortbjuden på sin födelsedag...då slipper man fixa :-)
Fick en fin parfym av min kära make förra veckan så nu kan jag gå omkring och dofta sommar :-)

2 kommentarer:

  1. trevligt trevligt hoppsa ni kommer ut snart så jag får träffa er igen :)
    Mia rosling 35 är ingenting tänk när du är närmare 1000 då är det gamalt xD
    Lycka till med maten och muffinsen
    ///Miranda det godisförbjudna lilla monstret

    SvaraRadera
  2. Är jag en busunge jag kan ju förstå att viktoria är det men är jag? ja okej då jag är väl en busunge. Hälsningar din världens bästa Eric Wikstrand.

    SvaraRadera