tisdag 23 mars 2010

Livet återvänder


Som tjälen släpper sitt tag om marken så börjar livet återvända till familjenRosling/wikstrand. Äntligen är vi alla friska igen och Vickan går på dagis idag. Så skönt när allt blir normalt igen och man slipper oroa sig!
Så idag ska jag försöka röja lite mellan vilopauserna.
Skönt att min underbara man är så förstående och tar VAB-dagar på Vickan så jag slipper ta allt själv. Jag älskar dig!! Om 10 år älskling, då ska vi ta den där efterlängtade kryssningen i karibien!
Mammsen fyller år på lördag, något förslag på vad man kan köpa till en 60+?

1 kommentar:

  1. Vad bra att alla är friska igen
    Själv har jag det bra oftast
    Dina inlägg är super bra och man förstår precis hur du menar
    Fortsätt så!
    Hoppas att friskheten håller i sig
    Just det jag ska till min kompis skola på fredag riktigt kul, har väntat på det länge:)
    Kramizar och Puzzisar till hela familjen
    Eran älskade Miranda(Mulle)

    SvaraRadera