onsdag 24 mars 2010

Glad!

Solen skiner, fåglarna kvittrar och bilen fungerar....HURRA!! Och hela familjen är friska. Fast lite synd är det om Eric som har bitit sönder en tand så det sitter fullt med tandflisor i hela tandköttet. Tandläkaren fick inte bort allt så på fredag ska vi tillbaka och fortsätta plocka! Det gör så ont och stackarn fäller en liten tår men han är jätteduktig!!
Börjar fundera lite på om man skulle ta och boka in en resa eller så. Fast man borde kanske vänta tills lillbebban är ute, men jag är så sugen. Turkiet, Cypern eller Mallis! Det ska ju finnas familjehotell, minst 4 stjärnor! Det blir ju iaf inte förren tills hösten så man får väl ha lite is i magen oc h vänta.

Vill bara skicka en STOOOOOOR kram till Miranda som skriver så gulliga komentarer. Love U! Puss Puss.

2 kommentarer:

  1. Tack för tacket(låter lite konstigt men:))
    Vad har Eric gjort för att bitit av en tand???
    Själv sitter jag här och ska göra jätte tråkiga läxor men såklart har man ju datan brevid sig
    Jag hoppas att du fortsätter med super inläggen och att allt ska funka för både dig,lillbebben,Tobbe, Eric och Victoria
    Föresten har ni fått tillbaka kontakten med Jesper???
    Han verkade ju jätte sur sista tiden jag chattade med han på msn
    Men så kan det ju oxå vara när sin pappa bara poff skaffar en ny
    Men jag hoppas jag kan få se han minst en gång till innnan man blir tonåring:D
    Vi själva är på resa med klassen när jag fyller år eller vi ska iaf hem den dagen men snacka om att man kommer att vara trött
    men du och Tobbe får försöka få ut han hit bara så jag kan få hälsa på han.
    Ja det var väll allt som har och kommer hända
    ska tävla på söndag i Utmanare (hemma tävling) och sedan leda bästa 3:an till final på måndagen
    Men annars händer det inte så mycket
    PUZZIZAR OCH KRAMIZAR till hela familjen+lillbebben inne i magen:)
    Detta från mig eran älskade Miranda<3
    Till min kära och älskade moster:)<333

    SvaraRadera
  2. Eric bet sönder den när den var lös och då fastnade bitarna i tanköttet. Så vi hoppas få bort allt i morgon.

    Jodå, Jeppe är här titt som tätt nu igen så det går åt rätt håll. Få se om jag kan lura med honom ut till landet. Annars får du komma hit och hälsa på :-)

    Vad önskar du dig när du blir tonåring då?
    Hoppas det går bra på tävlingen, tycker du är jätteduktig.
    KRAMAR

    SvaraRadera