torsdag 11 mars 2010

När blir det vår?

Igår så sken solen så fint och man fick en försmak av våren. Jag öängat tills våren. Jag älskar när det blir varmt och blommorna slår ut! Nu är det grått, trist och tråkigt utanför fönstret... SUCK!
Ska försöka förbereda middag inför i morgon då M+P kommer på besök, oxfile med varm spenat och kantarellsallad på menyn. Funderar bara på vad jag ska ha till efterätt. Delheim är ju givet som dryck. Jag älskar vin, vitt eller rött spelar mindre roll. Tyvärr så blir det ju bara någon liten provklunk nu när jag är gravid, men vänta bara tills i sommar. Då kommer jag bjuda över alla jag känner för att med gott samvete kunna sitta på altanen och sippa vitt vin i solnedgången :-)

1 kommentar:

  1. Hej darling, vad kul att du börjat blogga. Ja i sommar blir det vin............... puss puss

    SvaraRadera