fredag 12 mars 2010

Vyssan lull och Namnsdag


Vickan vaknade 04.30 i morse. Varför har jag fått ett barn som tycker att det räcker att sova typ 8 timmar per natt bara. Hon vaknar, gnäller, sonmnar, vaknar, gnäller, somnar för att sen vakna för morgonen klockan 04.30. Idag lyckades min kära make att söva om henne iaf.
Fast lite snäll borde jag nog vara mot henne, hon har ju namnsdag idag. Kommer bli roligt sen när hon blir större och frågat om alla bussar typ flaggar för henne ;-)
Så ikväll serveras oxfilé och sen chokladpudding. Inte för att hon bryr sig så mycket om oxfilén, men att få kladda lite med chokladpudding går nog hem.

2 kommentarer:

  1. Pussa Vickan från mig. Puss puss

    SvaraRadera
  2. schysst blogg hoppas du har det bra

    själv är jag lite små förkyld men har precis kommit hem från en tävling i LapplandsVäsby och det gick bra där

    hela familjen hälsar

    Puss&Kamiz från Miranda

    SvaraRadera