tisdag 27 april 2010

BM-Besök

Idag har jag varit hos BM. Allt såg jättebra ut, hade bra blod och järnvärde.
Bebban är inte fixerad och hade inte sjunkit ner ännu så hon trodde nog att jag skulle gå tiden ut och kanske lite över.
Jag fick se henne på ultraljud då vi mätte henne för att se hur stor hon var.
BM trodde nog att hon skulle väga mellan 4000-4500 om jag gick tiden ut. STOR BEBIS!!!
Hjärtljuden var bra även fast hon har killjud :-)

Sen åkte jag en sväng till Vällingby för att ekipera Victoria. Det skulle jag inte ha gjort för nu har jag så mycket förvärkar att jag tror hon ska komma vilken sekund som helst.
Så jag borde verkligen bara hålla mig hemma och vila. Men stackars söta lilla Vickie behöver ju en ny vårgarderob.
Tänk vad skönt sen när man kan röra sig fritt utan att magen gör ont eller fogarna stör. Så skönt att kunna ta en promenad utan att få yrselattack efter 10 meter.
Eller att kunna köra bil utan att behöva gasa med tårna för att man inte når fram. Eller kunna bära och krama på Vickan utan stor mage i vädret.
Eller kunna ligga nära min man och gosa utan att någon sparkar på en.
Ja, tänk så mycket bättre allt bli när LillHilda har kommit ut, då ska ja ginte klga en minut på att vi inte får sova på nätterna eller såriga bröstvårtor, stygn som ömmar eller skrikig kollikunge.
Då ska jag börja njuta av livet igen.

tills dess....må bäst!

1 kommentar:

  1. Jaa man lev ju lite fundersam om du hadee gett upp livet eller ej men tydligen regerar fortfarande nått inne i dig som längtar till lill bebis är ute
    Men det verkar ju gå bra med allt annat och familjen verkar inte vara varken sjuka eller har gjort sig illa
    Själv har man träningsvärk i magen eftersom man simmade 250 meter fjäril i måndags
    Och så tänker man mycket på skolan eftersom jag får byta om jag vill men att jag tror att jag kommer sakna dem i min klass för mycket och då blir det ju inge kul att gå i skolan om man bara längtar efter sina kompisar och så tror jag inte jag orkar eftsom jag redan har ett språk,en slöjd o.s.v och att jag kanske inte kommer sakna tjejerna så himla mycket om jag byter (förutom min bästa kompisar Hanna&Elin) och sen är jag lite av den sorten som är med killar ganska mycket så de kommer jag ju sakna super mycket om jag byter men jag vet inte om jag byter jag tror inte det men det skulle ju vara spännande.
    Men annars är det ra med mig har nyss kommit hem från en ridtur och Filur var super duktig så jag var jätte glad när jag kom hem och så
    Men resten av livet flyter på som vanligt och allt går bra.
    Hoppas vi ses snart och ett önskemål är ju att man får höra om Jesper lever eller om han har blivit besatt av wow igen eller inte <3
    Kramar till tusen och Puzzar ännu fler till Min moster med humor i texten och ett leende på läpparna plus familjen
    Eran ridande komenterare Miranda<333

    SvaraRadera