onsdag 14 april 2010

ZZZzzzzzzzzz!!!

Tänk att Victoria har sovit en hel natt. Helt underbart.
Vi började med ny sömnmetod igår och av ren förvåning så sov hon sen hela natten.
såååå skööönt! Så nu hoppas vi verkligen att det håller i sig.
Och Eric sover så bra på nätterna nu med. Nästan så man saknar honom nedanför sängen ibland :-)

Det e så fint väder och mest av allt så vill man ut och röja i trädgården, räfsa gräs och klippa buskar mm, men jag orkar inte.
Får ont bara jag tittar på räfsan! Så denna vår kommer det nog inte ut några nyplanterade blommor eller sköra kryddor som ska ta sig under sommaren.
Men, men, vi får snart ny altan, eller iaf större. Så skönt att få iordning.

Nu ska jag kasta mig i duschen med resten av familjen och sen blir det ett avsnitt av Anna Anka söker assisten.
Alltså den kvinnan! Ja, vad ska man säga. Hon tar andan ur en!

2 kommentarer:

  1. Sorry att jag inte hunnit komentera men jag hoppas oxå att morfar hinner ta Vickis innan det bär av och att inget händer med bebben när den ska ut.
    Men annars har jag det bra lever livet och har det gött.
    Ibland saknar jag att ha tid bara rida,fixa med hästarna, rita utan att ha en bok som underlägg på nån buss till träningen och att bara ha tid att ligga på min säng och tänka.
    Och en sak jag saknar är att typ ta med två,tre kompisar och bara handla kläder eller gå och käka lunch men alltid så tas tiden upp av simträningar, tävlingar, pulsträningar eller styrketräningar så jag saknar när man hade tid att bara leva i nuet
    Men men man blir ju bättre och bättre och har kul med alla kompisar som finns i den här gulliga gruppen och den enas personlighet är olik alla andras så ingen är lik nån annan.
    Just nu sitter jag och skriver är llite trött efter dagens sysslor men annars är det så himelens skönt att ha helg eftersom man då har tid att bara vara.
    Men snart är man ju iväg till Spanien och har det skönt där och då tänkte jag att jag lämnar min önskelista till min födelsedag här eftersom det är din blogg och hela familjen kan se
    MIN ÖNSKELISTA TILL MIN 13-ÅRS DAG

    ¤ presentkort på intersport
    (det är för klubbkläder och väskor)

    ¤ pengar

    ¤ ett fotoalbum

    ¤ dekorationer till albumet

    det var det så det önskar jag mig plus en tröja med nån kaxig text typ
    KAXIG BRUD eller LITEN MEN TUFF

    Med ett stort tack till din blogg och med en super kram till hela familjen
    Er läslus till komenterare
    Miranda <333

    SvaraRadera
  2. Hej gullunge!

    Är det typ ett Scrappalbum du önskar dig?

    Vet du hjärtat. du är så duktigt på allt du gör och vi är så stolta över dig. Men tycker dua tt det blir för mycket med all träning och simmning mm så får du säga till Mamma. Man måste hinna med och ha roligt oxå. Du kommer få det jätteskönt i Spanien. Det är fint väder där och varmt! Och så kan man köpa snygga, billiga kläder som inte finns i Sverige.

    Puss på dig
    Moster Mia

    SvaraRadera