lördag 10 april 2010

Skinflådd och vattenrutschbana!

Stackars, stackars, stackars Vickan. Rumpan är så röd, alldeles skinnflådd. Hon skriker som en gris när vi ska byta blöja. Ingen aning om vart det kommer ifrån heller. Tackar gudarna för Inotyol! Men vad gör man när hon knappt vågar sitta ner och går med benen så brett isär hon bara kan.

Anyways, idag har vi varit och badat hela familjen, Eric är som en fisk i vattnet och är hellre under än över ytan. Han brås väl på mig. vickan är oxå så duktig och hoppar glatt i vattnet och bryr sig inte att hon kommer under ytan. Vattenrutschbanan var klart roligast. Sen somnade hon sött i bilen på vägen hem medans Tobbe inhandlade efterlängtade Losec.

Ikväll blir det Oxfilé, synd bara att rödvinet bara får åka ner i strupen på min kära make och inte på mig. Men , men vad är väl en bal på slottet. Får nöja mig med Cola. Men vänta du bara min kära make. När ammningen är avklarad så ska jag dricka jämt!!! Nästa Jul ska Melle och jag festa till det ordentligt, då får våra älsklingar gott vara nyktra :-) Så se till och inte bli gravid nu Melle!!!

2 kommentarer:

  1. Cola är jättegott!!!
    Men jag förstår att du saknar rödvinet... gott med oxfilé, här blev det pizza. Tobbe och O är ju borta så jag och L är ensamma.

    Glöm inte att du ska festa med mig heller!! Och att du, jag och Tobbarna ska åka på en weekend utan kids och dogs.

    Puss puss

    SvaraRadera
  2. Absolut! Party Party it is. I know honeyboney---din man var förbi här och jag kan ju bara erkänna lite försynt att du nog är breddad av lillvickan som så sött kramade om Herr H!

    SvaraRadera