onsdag 21 april 2010

Uppsägning


Jag ska säga upp mig som mamma. Begära utträde ur modersklubben.
Stiga ner från den där föräldrarpidestalen. Jag ska vägra öppna dörren när dom kommer hem. Dom kan få gråta ut i någon TV-show hur deras mamma övergav dom.
Dom kan gå med plakat här utanför, jag vägrar släppa in dom. Jag ger upp!

Anledning???......Behöver man någon?
Vad sägs om en obstinat 9 åring som bestämt sig för att sluta lyssna, som gör alla hyss man kan komma på. Dessutom låter så högt att man tror att öronen ska falla av.
En övertrött 1 1/2 åring som VÄGRAR sova på nätterna och gnäller sig igenom hela dagarna. Uppvak i natt= ca 20 ggr.
+ en oföding som gjort det till sitt livs uppdrag att försöka döda sin mamma med målinriktade sparkar mot lungor, revben och sen ett ständigt gnussande mot urinblåsan.

3 kommentarer:

  1. Men lilla gumman, var det inte det här du önskade; volvo, villa, vilding(ar)???
    Ska vi ha sm i gnäll?? eller ska vi bara stå ut?
    Puss
    Big siss

    SvaraRadera
  2. hahahahaha lol det här kan bara hända mia rosling och hennes familj
    det verkar ju som bebben vill antingen komma ut eller hat sin mamma för att den vill ligga kvar men 9 åringen kanske man ska ta ett snack med om hur man är mot sin gravida mamma och kanske be honom ställa upp i en decibell tävling efter vad du har berättat:D skoja han kommer säkerligen sluta efter ett tag då han inte orkar mer och då är det tyst ett tag i allafall
    Och lilla loppan kanske ska gå i sovar kurs hur man sover och inte vaknar =)men annars verkar ju livet leka för de allra flesta förutom vädret just nu
    liksom snö det kommer ju ALDRIG bli vär i detta antrktis land som det bara snöar och snöar i
    menmen man får väll försöka tänka någorlunda possetivt snart efter all denna förgjordade snö så kommer den sköna vackra varma sommaren med blommor hav och sol hoopas man jun iallfall;P
    Hoppas det löser sig med alla barn och ljudvolymen på lilla eric
    Vad alla människor växer och blir stora t.ex min gulliga kompis Tobias som för en vecka sedan fyllde 14 år liksom 14 det låter så mycket
    Min syster som om bara 3 år är 13 och min andra kompis Line en jätte söt och snäll tjej fyllde i mars 15 liksom jag känner mig så liten men snart blir till och med jag stor hela 13 år usch snart har man ryggskott och ont i lederna men nu ska jag sluta skriva annars kommer tangentbordet brinna upp
    KramiZ och PuZzisZ från eran bloggnördande läsare Miranda<33333

    SvaraRadera
  3. Syster: Jag vinner lätt. Man ska inte underskatta gravidhormoner!!!! Jisses säger jag bara! Ibland tror jag att jag är någon norts alien som kommit till jorden för att göra mig ovän med mänskigheten i allmänhet och min man i synerhet!

    Miranda: Min gullunge, är det ett Scrappalbum du önskar dig? Litet, stort?

    SvaraRadera