torsdag 22 april 2010

Lugn morgon!

Ok, dom kanske ska få en chans till. Vickan sov faktiskt hela 11 timmar i natt med bara ETT uppvak vid 05.
Visserligen efter att vi hotat med både BUP och att få sova på övervåningen.
Och Eric är ju rätt så söt och go när han lägger den sidan till.
Fast ungen i magen får jag nog ta ett snack med.
Om jag orkar idag så ska jag åka till Vällingby och se om jag hittar något sött till lillbebban. Har nästan inte köpt något alls eftersom vi har så mycket kvar efter Vickan.
Men något nytt och gulligt borde ju även LillHilda få. Dessutom har jag 25% på Kappahl, DET SKA UTNYTTJAS :-)

Nu ramlar det in bebisar, 2 st kompisar som fått varsin liten bebis. På samma dag tilloch med. En tjej till den ena och en kille till den andra, så roligt.
Nu är det bara jag och Agge kvar. Tänk vilka mammaträffar vi ska sen i sommar. Själv blir jag ju typ gräsänka i 4 veckor då Tobbe kommer jobba häcken av sig innan semestern.
Men, men, jag åker nog ut till Syster och slänger mig i en poolstol och slappar. vickan kan väl guppa på i en liten simring eller nåt!

1 kommentar:

  1. Hilda är väl ett jättefint namn tycker jag på er bebbe. Skönt att man kan ändra sig och att Vickan har nätter då hon sover så ni får hämta kraft. Puss puss

    SvaraRadera