måndag 17 maj 2010

Att hoppa över ett steg!

I min familj har vi börjat hoppa över ett steg.

Victoria har bestämt sig för att hoppa över pott-stadiet. Hon gör både nr 1 och nr 2 på toan istället. Stora tjejen.

Den lilla tjejen, Bellatrix hoppar över rap-stadiet och går direkt på kräkstadiet. Mysigt med Au de kräk på axeln jämt. Har man riktig tur så hamnar det mellan brösten.

Min man, den händige fixaren plockar glatt fram alla verktyg han har för att sätta igång med diverse projekt, men hoppar över städ-stadiet. Hur mycket ska man behöva gå och plocka efter andra?

Min kära lille son hoppar över läxläsnings-stadiet och går direkt till datan.

Jag själv då??? Ja just nu hoppar jag över planerings-stadiet och åker dirket till plantagen och införskaffar fina blommor som jag hoppas passar bra i min trädgård.

1 kommentar:

  1. hmmm
    Vickis verkar ju duktig men de andra + dig verkar ju inte lika duktiga men ni är ändå underbara<333
    /// ERan bloggnördande Miranda redan 13 år (yesss!)

    SvaraRadera