lördag 1 maj 2010

SAKNAR!!!

Vad gör man med en unge som inte somnar på kvällarna. Hon springer upp säkert 20-30 ggr. Hon är jättetrött men ser det som en lek att springa upp till Pappa hela tiden. VARFÖR?????? Första veckan med nya nattningsrutinen gick det ju så bra och hon sov så fint. Visserligen sover hon bra på nätterna nu och det e ju skönt, men så jäkla trist att det ska ta 1-1 1/2 timme att få henne att sova. Tobbe och jag får ju ingen tid alls ihop eftersom jag däckar i sängen runt 21.00.

Saknar min man, saknar att hålla om honom utan stor mage i vägen, saknar att ligga och prata nära, nära i sängen, saknar att gå på promenad, saknar att bara sitta uppe och prata vid köksbordet, saknar att åka och shoppa med honom. Just nu går all energi åt till att ligga i sängen och andas sig igenom alla förvärkar och samandragningar. Tur att jag har världens bästa man som förstår att det är en kort perod som det är så här. Han är guld värd som drar hela lasset nu. JAG ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET TOBBE!!!

Längtar efter att se vad det är för lite filur inne i magen. Tobbe tror helt säkert att det är en kopia av Vicakn. Jag är inte lika säker, hoppas hon blir lite lik mig iaf.Vore ju kul att ha iaf ett barn som man kan se att jag är mamma till.
Sen ska det bli skoj att se vad hon heter eftersom varken jag eller Tobbe har en aning om vad hon ska få för namn. Budda är ju förslaget som ligger bäst till nu ;-)

3 kommentarer:

  1. Hej min vän... tänker på dig. Snart får du ligga nära din man utan magen i vädret, men med stora tuttar emellan :-)
    Älskar dig!

    SvaraRadera
  2. Hej gumman
    Jag ibland kan man sakna fritid och allt sånt där men håll ut det är ju en ganska kort tid kvar
    och man hoppas ju att det ska gå smidigt och snabbt
    Men annars verka det ju lite bra iallfall men ibland vill man inte ha fritid och sånt men jaja man får väll leva ändå
    Hoppas vi snart får se en liten vad det nu blir för namn (jag röstar nog inte på Budda precis)
    kRAM OCH KÄRLEK TILL HELA FAMILJEN
    ERAN FOTOGALNA KUSIN/SYSTERDOTTER/FRUSSYSTERSDOTTER MIRANDA<333

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vad menar du med lik dig? Randig stickad långkofta, gogo och LILLASYSTER eller?
    "Vilda" är väl ett bra namn.

    puss puss
    big siss

    SvaraRadera