tisdag 25 maj 2010

Lunchshopping!

Idag tog jag mig ut ur bebisbubblan och träffade Linda. Alltid lika mysigt och roligt och Bella fick så fina kläder. Tusen Tack! Vi måste göra om dessa lunchträffar ofta. Och Tim e så söt, nästa gång får vi ruska lite liv i honom så Tant Mia får hålla guldklimpen.
Shoppade även loss inne på Name it och Lindex, behöver ju skaffa helt ny sommargarderob till Vickie. Plus att det blev lite annat smått och gott.
Skulle även införskaffa en elektrisk bröstpump men det fanns ingen så i morgon får det bli ett besök på babyland. Tyvärr så brukar besöken på bayland kunna bli rätt dyra då man vill ha så mycket saker.

Sitter här och hoppas på att Vickan ska få vattkoppor. Hittills inte en endaste liten koppa i sikte men det vore skönt om hon fick det nu när hon är liten, dom ska ju ha det så.....

I morgon är det möte på Erics skola ang nästa år, hoppas han får gå kvar + att vi får behålla fritids och skolskjutsen. Tycker han är för liten för att ta sig till skolan med T-bana. Iaf från Per för då är det massa byten och så.
Sen så ska jag till BVC och väga lillBella. håller alla tummar ja ghar för att hon ska ha gått upp i vikt ordentligt. Det e så trist att behöva väcka henne på nätterna för att amma när hon sover så gott. Men men, hon måste ju lägga på hullet lite.

Idag när jag hämtade Vickan på dagis och vi skulle sätta oss i bilen så frågade jag henne vart vi skulle åka. Jag trodde ju i min enfald att hon skulle säga hem som hon brukar. Men idag sa hon med klar stämma..... LINA!!!! Så gulligt.

1 kommentar:

  1. Verkar vara skönt att ha barn ibland och att åka och shoppa med kompisar
    Det saknar jag när man är på träningar jämt och tävlingar men men jag ska inte gnälla
    Jga gick med Tobias på stan förra tisadagen eftersom jag slutade lite tidigare för vi hade brännboll ocgh då fick vi sluta vid 2 istället för kvart i 3
    Så då hade man det bra och bara drog omkring leta mors dag present och sedan drog vi hem till han och åt pizza =)
    Men annars leker livet med lite tränings värk och insmorning av hästar
    EFtersom Fille får nått på våren som får han att kila på svansroten och manen
    Det är typ nått i luften
    Nu sitter jag här och skriver för att ha nått att göra efetrsom man lyckades vakna en halvtimme tidigare
    Hoppas man får se dig i sommar typ 4 veckor som vanligt eller lite mindre eller mer
    Tja så länge då!
    ///er trötta och glada kusin/systerdotter/frussysterdotter Miranda (Lilla My)

    SvaraRadera