fredag 21 maj 2010

Vi har bytt efternamn!


Japp, så har familjen Rosling bytt efternamn. Vickan har nu i ca 2 veckor gått omkring och sagt PappaLo, MammaLo, VickieLo, BellaLo. Så nu tror jag vi får heta Lo i efternamn :-)

Det e sååå skönt väder ute men jag kan inte riktigt njuta av det eftersom jag e såååå trött. Tänk att en sån liten varelse kan ta så mycket energi. På dagarna är hon oftast världens gulligaste, sover,är vaken och myser med mamma, sover, äter osv. Men sen slår klockan 19.00 och då börjar skrik-och-panik timmen. Den timmen håller i sig till ca 21.00 (nej, jag var inte speciellt duktigt på matte heller). Sen är hon lite vaken och får pamas och ammas och sen somnar honsött runt 22.00. Sover gott tills ca 01 då jag måste ruska liv i henne för att amma. Efter klockan 03 sker en förvandlign och hon gnäller sig fram tills ca 06 då hon somnar sött och sover sig igenom morgonen.

Jaja, nu ska jag plocka i diskmasinen och sen sätta mig i solen iaf i 10 minuter innan Isabella vaknar och ska ammas.

Njut av solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar